UKS JasieniakMłodzieżowa SiatkówkaMłodzieżowa Siatkówkalogo

Strona główna   Kontakt   Zaloguj

Uczniowski Klub Sportowy "Jasieniak" działa
przy Szkole Podstawowej nr 85 w Gdańsku.

ul. Stolema 59, 80-177 Gdańsk
tel./fax 058 322-15-25

Menu

Obozy

Włoski luzik w Riminii.
  (2014-07-16)

16.07.2013 o godzinie 04:30 wyruszyliśmy na obóz do Włoch (Riminii). Jechaliśmy autokarem drużyny mistrza Polski w piłce ręcznej Viva Kielce. Po drodze zabraliśmy dzieci z Łodzi, Kielc, Krakowa i Rzeszowa. Zakwaterowani zostaliśmy w Hotelu Como. Pokoje były 2,3-,4 osobowe z łazienką z WC, telewizorami, balkonami. Miejsce w którym byliśmy było przepiękne: palmy, morze. Pani rezydent posiadała dużą wiedzę na temat Włoch i dzieliła się nią z dziećmi.Dla chętnych prowadziła lekcje wloskiego. Wyżywienie było smaczne podawane przez kelnerki. Były trzy posiłki dziennie: śniadania kontynentalne, obiad oraz kolacja, napoje (woda) do posiłków, owoce. Suchy prowiant na drogę powrotną. Świadczenia rozpoczęły się i kończyły obiadem. W trakcie pobytu na obozie dzieci grały w siatkówkę, odbyły się wyścigi na wesoło. Graliśmy w wodzie w kartofla. Podczas obozu odbyły się śluby, chrzest, randka w ciemno, quiz muzyczny. Chodziliśmy na spacery przepiękną, tętniącą życiem promenadą. Odbyła się wycieczka do centrum Riminii. Spacerowaliśmy plażą, kupowaliśmy pamiątki w sklepikach. Największą atrakcją tego wyjazdu były dyskoteki w lokalach Life i Carnabe. Dyskteki na których każdy mógł znaleźć coś dla siebie. Na dwóch lub trzech kodygnacjach bawiliśmy się przy różnej muzyce. Nowością dla części mlodzieży były dyskoteki w pianie lub w farbach. W bawiącą się mlodzież rzucano koszulkami i innymi gadżetami. Odbyły się dwie wycieczki fakultatywne do Rzymu i San Marino. W drodze powrotnej kilka godzin spędziliśmy w parku rozrywki Mirabilandia Powrót do kraju przebiegał bez żadnych zakłóceń. Dzieci były zadowolone. Nawiązały nowe przyjaźnie.