UKS JasieniakMłodzieżowa SiatkówkaMłodzieżowa Siatkówkalogo

Strona główna   Kontakt   Zaloguj

Uczniowski Klub Sportowy "Jasieniak" działa
przy Szkole Podstawowej nr 85 w Gdańsku.

ul. Stolema 59, 80-177 Gdańsk
tel./fax 058 322-15-25

Menu

Obozy

Obóz sportowo-rekreacyjny w Poroninie czerwiec 2007
  (2007-10-22)

Początek wakacji spędziliśmy na obozie sportowo- rekreacyjnym w Poroninie (29.06.07 – 10.07.07). Dużo chodziliśmy po górach. Już pierwszego dnia po przyjeździe zdobyliśmy szczyt Galicowa Grappa (980 m.n.p.m.). Spacerując po Dolinie Kościeliskiej zobaczyliśmy Smoczą Jamę, Jaskinię Mroźną i schronisko na Ornaku. Innego dnia wyruszyliśmy z Kuźnic na Halę Kondratową (1333 m.n.p.m.), tam część grupy miała przerwę pozostali natomiast weszli na Giewont (1894 m.n.p.m.). Byliśmy na Kopieńcu Wielkim, Nosalu i Gubałówce. Przewodnik, z którym wędrowaliśmy dużo mówił o przyrodzie Tatrzańskiego Parku Narodowego, o właściwym zachowaniu się w górach. Naszą wiedzę utrwaliliśmy oglądając filmy w Ośrodku Edukacyjno-Muzealnym. Za wytrwałość i zaangażowanie w poznawaniu Tatr każdy uczestnik obozu otrzymał medal i dyplom z pieczątkami miejsc, w których byliśmy. Na Słowacji odpoczywaliśmy w Aqua Parku Tatralandia. Niestety tego dnia pogoda nam nie dopisała. Jednak nikt na to nie zważał dobrze bawiliśmy się zjeżdżając rurami o różnej długości na pontonach i bez nich. Kiedy było nam zimno wchodziliśmy do gorące wody w basenach. Rozegraliśmy turnieje: piłki nożnej, siatkówki, rzucanki, unihokeja, tenisa stołowego. Odbył się mecz piłki siatkowej dzieci kontra wychowawcy. Graliśmy w gry rekreacyjne takie jak: krykiet, boccia, wybijanka. Wieczorami odbywały się imprezy integracyjne: śluby obozowe, randka ciemno, konkurs fryzur i makijażu, mini playback-show, dyskoteki, ognisko połączone z występami w grupach, chrzest obozowy, podchody. Jak zwykle nie obyło się bez straszenia.